FAQ's

Welkom bij onze FAQ, we zijn erg blij u hier als klant te mogen verwelkomen. We hebben geprobeerd de meest voorkomende vragen te beantwoorden.

Verzending en retourneren

Hieronder vindt u antwoorden op de meestgestelde vragen over ons verzendproces, levertijden en retourbeleid.

Hoe lang duurt de verzending?

De verzendtijden variëren afhankelijk van uw locatie. Gemiddeld worden bestellingen binnen 2-7 werkdagen geleverd. U ontvangt een trackingnummer zodra uw pakket is verzonden.

Verzenden jullie internationaal?

Ja, we bieden wereldwijde verzending aan. Levertijden en -kosten kunnen variëren per land. De exacte details vindt u bij het afrekenen.

Wat is uw retourbeleid?

Wij accepteren retourzendingen van ongebruikte en ongeopende artikelen binnen 14 dagen na levering. Neem contact op met onze klantenservice om een retourzending te starten.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onjuist is?

Als uw artikel beschadigd aankomt of u het verkeerde product heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op en vermeld uw bestelnummer en een foto. We lossen het op door een vervangend product te sturen of uw geld terug te storten.

Bestellingen

Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over het plaatsen en beheren van uw bestelling.

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is?

Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail met je bestelgegevens. Als je deze niet binnen een paar minuten ontvangt, controleer dan je spamfolder.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we nog wijzigingen aanbrengen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en we doen ons best om je te helpen.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackinglink per e-mail. Met deze link kun je je bestelling realtime volgen.

Ik heb het verkeerde verzendadres ingevoerd. Wat moet ik doen?

Neem direct contact met ons op. Als de bestelling nog niet verzonden is, kunnen we het adres bijwerken. Na verzending kunnen we het niet meer wijzigen, maar we doen ons best om u te helpen.

Heb je het antwoord niet gevonden?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen

Adoric Bundles Embed